2011. január 14., péntek

A történet végül hosszúra sikerült...

Szóval nem hagyott nyugodni a B&B nyakláncom...és rátaláltam a Meskára.

Csak ámultam és bámultam, majd vásároltam. :) Ezt a gyönyörű medált Tóth Veronika kézműves boltjából vettem, az Ő kézügyességét dicséri, amelyet már rá is applikáltam a nyakláncomra.


A meglévő granadát átfűztem nagyobbra, hogy ne forduljon be, mostmár szépen kisimul. Szétszedni nem volt szívem, kapott egy tejcsokiszálas nyakláncot és felajánlottam a Meskán.



A fekete karkötő története is folytatódott, egyszerű de szép és megragadott.... Így uccu neki fűztem egyet, persze az én csuklómra kétszer akkora kellett, mint amit a boltban árultak. (Néha kinek a kezére gondolnak?)



Persze szettőrült lévén, legalább egy kis medál dukál hozzá, tehát elrohantam még egy zacsi gyöngyért.


 
Minta: DeÉva


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése