2011. május 2., hétfő

Óriás CSK&D

Végre nekem is van BéKata ékszerem: beneveztem nála egy Pompadour medálra amihez készített nekem egy csodálatos fülit.

Még kézhez sem vettem a kis csomagot, de már azt tervezgettem, hogy egyszer karkötő is lesz hozzá. Amikor megérkeztek az ékszerek, ez az érzés tovább erősödött, élőben teljesen elvarázsoltak a színek. Azonnal rivoli-beszerző útra mentem, és gőzerővel kerestem valami Bilobás mintát karkötőnek.

Ekkor bukkantam rá Csendes Kata és Dia mintájára, de ez a fura színű rivoli (rose glacier blue) csak 14 mm-ben kapható, így lett belőle "óriás". Gondoltam sebaj, majd több delicát fűzök köré, de persze nem csak ez volt a baj. A kört alkotó szemszám nem volt néggyel osztható, és ráadásul csak 5 rivolit vettem, ami meg nem érte körbe a csuklóm, így egy kicsit csalnom kellett és valami köztes mintát is ki kellett találni.

Végül is íme a végeredmény, sajnos a medálomhoz nem passzol csak színben, de gondoltam megörökítem mielőtt szétszedem.


 Ezúton is köszönöm Andrea segítségét és kedvességét ahhoz, hogy én is elkészíthettem ezt az ékszert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése