2011. szeptember 27., kedd

Pompadur szett

Ismét Pompadour szettet fűztem, nagyon nagy örömömre. Ráadásul abban a színben, mint amit Katától kaptam.

Már több mint fél éve vadászom a 24 karátos arannyal bevont csiszolt gyöngyöt, hogy teljes pompájában készíthessek ilyen medált. Most végre Tiszi szerzett nekem, és méltó keretet adhattam ennek a nagyon különleges rivolinak.

Nem tudom hányszor tudnám még megfűzni ebben a színben, de számomra szemet gyönyörködtető minden darab. Remélem még nem unjátok, itt vannak az újabb szett képei.


5 megjegyzés:

  1. Csodálatos szett, nagyon tetszik!!:)

    VálaszTörlés
  2. Hű, de csodálatos színek, finom nagyon nőcis minta, imádni való!!!!!!!!!!!!!:-))

    VálaszTörlés
  3. Káprázatos! Már Katánál is imádtam! És most imádom a Te szettedet is, mert csupa élet, vagány, nőies ékszerek! ( És találtál arany csisziket! Kb 1 éve nem találok sehol!!! Köszi a lelőhelyet!)

    VálaszTörlés