2012. május 21., hétfő

Granadából füli

A dolog úgy kezdődött, hogy volt egy pár lila kvarcom és swarim, gondoltam csak lelek hozzá egy pár lila kását is. 

Hát ez utóbbi kitalálása volt a legnagyobb probléma. A pénteki tanfolyamon a bolt kínálata mellett Ildi és Kata tárházából is válogathattam, úgyhogy egész szép volt a repertoár. A bőség zavara meg is dolgoztatott, mert mindent ki akartam próbálni. Persze a tanfolyam végére megint csak pár egység fűzéséig jutottam el, sőtt szombaton azt is szétszedtem és tovább kísérleteztem. 

Az eredeti tervem egy medál volt, aztán annyit gondolkodtam azon, hogy milyen jó nagy fülit lehetne csinálni ebből a mintából, hogy először az született meg. 

Aztán gondoltam ekkora fülihez már nem kell medál, inkább karkötőt csinálok, de végül medálra is alig jutott a szebb kvarcokból. Így lett 10 egységből "mini" Granada ezúttal 12mm-es kristállyal. Egész cuki. :-)  

Minta: Trytobead

1 megjegyzés: