2012. május 1., kedd

Lila porcelángolyós karperec

Még tavaly ősszel fedeztem fel "skekszerek" boltját a meskán, aki nagyon szép karpereceket csinál ásvány és kagylógyöngyből. Gondoltam majd rendelek tőle, ha egyszer valami lilás ásványból készít egyet, bár az általa készített karperecek mérete nem épp az én dimenzióm.

Aztán a napokban felfedeztem egy új webáruházat Zsu-Bizsu néven ahol mindenféle szuper dolgokat lehet kapni és már nem is volt kérdés, hogy csináljak-e magamnak egyet.

Gondoltam nagyon egyszerű lesz elkészíteni, csak fel kell fűzögetni a dolgokat egymás után és kész is. No persze ez nem így volt. 

A három sort egyszerre fűztem, hogy ki tudjam sakkozni a távtartók közötti részek azonos hosszúságát. De a memóriadrót mindenhogy akart állni, csak úgy nem ahogy kellene a három sor állandóan keresztbe ugrott. Többször kellett bontanom, mert nem igazán akartak kijönni a hosszak, ráadásul míg az egyiket fűztem a másikról lecsúszott amit már felraktam... Persze a hossza is kicsi lett, úgyhogy ki kellett találnom még valamit a középső minta és a hosszú csövek közé, ehhez meg le kellett szedni az egészet amit már megcsináltam. Mire összeraktam a toldó mintát, már nem egészen emlékeztem a megalkotott középső részre. Szóval mire kész lettem már nagyon tudtam becsülni az alkotót és rendkívül örültem annak amit össze sikerült hozni.

Minta: SKékszerek

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az egész karkötő, és ez a lila, annyira nőies. Nem láttam még nálad drótos dolgokat, látom Te is megszeretted ezt is :-) Az ezüst gyöngyök stopperek vagy sima gyöngyök?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tina!

    Hát a drótos dolgok már rég megfogtak, de nem mertem belevágni. Juditta viszont csodálatos dolgokat készít, így egyszer rendeltem tőle egy gyönyörű fülbevalót és szettőrült lévén ahhoz szerettem volna valamit. Sokáig nem volt ötletem, aztán ez a minta és a lila porcelángolyó... szóval minden összejött.

    Az ezüst gyöngyök is Zsu-tól vannak "antik golyó ag4" néven futnak, 4 mm-es kis golyócskák. De 4 mm-es ezüstporos golyóval is helyettesíthetők, csak mivel ezek a gyöngykupakok nagyon erősen antikoltak, így nekem nem tetszett mellette a világos ezüst.

    VálaszTörlés