2012. május 5., szombat

Lotus és hosszú nyakik szettben

A héten nem jutott sok időm a fűzögetésre, de azért készült ez + az. 

Az egyik egy fóliázott crystal szívecskéből fűzött szett, ami még nincs befejezve, mert döntésre várok a leendő boldog tulajdonostól. ;-)


A másik egy kiegészítés, mert Lillanegránál beleszerettem egy romantikus fátyolvirágos fülibe, amihez kértem még egy egységet hogy láncom is lehessen. Én most csak a láncot kreáltam. :-o


És fellelkesülve előbbi sikereimen fűztem egy pon-pomos hosszú fülit, amihez a nyakláncbogyó nem tetszik igazán, úgyhogy azzal még variálni kell.


4 megjegyzés:

  1. Hú, de szépek! Igazi finomságok. Az a fátyolvirágos nem csodálom, hogy szerelem lett. :)

    VálaszTörlés
  2. Ha nekem is csak ilyen kevés időm lenne a fűzésre...:)) Gyönyörűen csillog a lótuszvirág, és a fátyolos szett pedig igazán különleges!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a munkáid, egyik szebb mint a másik! Nagyon szép a lótuszod, ez alapján a minta alapján készítettem ilyet én is. Köszönöm az ötletet!

    VálaszTörlés
  4. A fátyolvirágosba beleszerettem! Imádom!

    VálaszTörlés