2012. augusztus 30., csütörtök

Bernadett drótékszer füli

Cleo nagyszerű mintája alapján készítettem ezt a fülit. Nagyon jó a leírás, és ötletes a minta is, ezúton is köszönöm! Egy kicsit nagyobbra vettem és az épp tomboló kockaőrület miatt hegyes aljat kapott.

De azt hiszem nem lesz nagy kedvenc ez a technika. Az hogy nem tudok két egyforma csigát hajtani az még hagyján, talán idővel bele jönne az ember, de hogy utána jópár óráig sajogtak az ujjaim... a fogónak sem tudtam igazán ellentartani a másik kezemmel és a tekerést is húzni kellett rendesen, fogás pedig nem sok volt.

Párja azért még biztos lesz... egyszer.


És ha már végre megjött a babám, készítettem még egy pár képet arról ami épp a kezembe akadt. :-)


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Megérdemelné az a drótos füli a párt!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörü lett a drótos füli!
    Szerintem kell lenni puhább fémnek is. Igazi ezüstben van különbözö keménységü.

    VálaszTörlés