2012. augusztus 22., szerda

Kockák

Nem tudom miért, de a kocka formák jobban vonzanak, mint a kerekek. Karácsony előtt készítettem egy kedves ismerős részére egy nyakláncot üvegkockákból ilyen strasszos kocka-rondellel, és már akkor tudtam, hogy egyszer majd áldoznom kell egy kisebb vagyont a swari kockák oltárán...hogy nekem is legyen valamilyen szupi kockás ékszerem. 

A múlt héten Kata  közbenjárásával - ezúton is köszönöm neki - szert tehettem egy pár kockára és tegnap megérkeztek a webáruházból a rondellek is. Persze nem bírtam ki, hogy ne fűzögessem őket egymás után, még akkor sem, ha az eredeti elképzelés megvalósításához nem jött meg az összes alapanyag. Az ötleteket aztán tettek követték, fűztem mindenből ami akadt... és ez az ékszerszett keveredett.

Tudom, hogy nem egy díjnyertes alkotás, de úgy gondoltam nektek is megmutatom mielőtt szétszedem. Bár a füli nagyon tetszik, mert ultra hosszú; a karkötőt mindenképp sokallom. Hogy a középső rész kialakításával vagy a nagy távtartókkal van-e gondom azt még nem tudom, de biztos, hogy elrontják az aprólékos finom kidolgozású kockákat és rondelleket. 

Amíg megjön a többi alapanyag addig így marad, végül is bevállalható. :-)


2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett! Én így hagynám és készítenék másikat is az eredeti elképzelés alapján!

    VálaszTörlés