2014. január 5., vasárnap

Fehér Jade szett

Avagy a bronz és copper találkozása.... Hát ez egy hosszú történet volt. Zöld aventurinnal kezdődött, türkizzel folytatódott, gyurmasütéssel körvonalazódott és fehér Jadéval fejeződött be.

Még a nyakláncon azt hiszem variálok, mert ez a csavart herring lánc uncsinak tűnik. Még egy kis egység a nagy fölé és a fülbevaló lógicáival több soros nyakpánt az első elképzelés. De megmutatom mert anyagszűkében vagyok és szét kell szednem a láncot.

A mintát nagyon ajánlom igen mutatós. Az alapháló kicsit macerás de ha megvan, a felső rész már gyorsan elkészül. (A könnyebb átláthatóság miatt ajánlom, hogy a közös szemeket más színből fűzzétek.)

A kis elemekbe 13x18-as cabochon-okat tettem, a leírásban bemutatott háló jó volt hozzájuk. A medál 40x30-as itt már egyenesíteni kellett az alaphálón mert túl hamar bezárult a kör, de az egyenes részeken nagyobb mennyiségű kásával a belső körön már jó volt. (Segítség az utolsó képen.)

Minta: Snivli

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű, mesés szettet készítettél! A bronz és a fehér nagyon mesés együtt! Fantasztikus kollekció, szép munka!

    VálaszTörlés
  2. Hűha, ez valami csodaszép szett, gratulálok hozzá. Nekem a lánc is nagyon tetszik, megmarad a hangsúly a medálon, és mégis szemrevaló a láncrész is!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Én a láncot is így hagynám.Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Ez valóban mesés. Izgatottan várom milyen lesz az új lánc résszel, de valóban így is mutatós. Bár ami a Te kezedből kerül ki az mind tökéletes és csodálatos!

    VálaszTörlés
  5. I think it is a great set.Greetings.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon-nagyon mutatós! Én is hagynám a láncot, így tökéletes az egész!

    VálaszTörlés
  7. Ez a munkád is csodásan kidolgozott, finom, elegáns! Úgy ahogy van nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Ez a befoglalás az én fantáziámat is többször megmozgatta, csak valahogy nem jutottam el a megvalósításig soha. Csodás szettet készítettél megint!!!

    VálaszTörlés
  9. Hűű, nagyon szép, és a színek is nagyon jók. Kedvet kaptam elkészíteni. :)

    VálaszTörlés