2015. május 1., péntek

Ásványbörzén jártam...

...Labradoritott találtam, el akart velem jönni és ékszerként tündökölni.

Korong alakú rodonitokért mentem a börzére, amit persze nem találtam. Viszont szebbnél szebb dolgok voltak, csak azt nem tudtam mi lehetne belőlük. Így meg a fél börzét felvásárolhattam volna konkrét elképzelés nélkül... de gondoltam mégsem jöhetek haza üres kézzel, így esett a választás erre a labradoritra. 

Nagyon sokat keresgéltem mi lehetne belőle, a kő misztikussága miatt valamilyen Fantasy-s stílusra gondoltam. Akkor készült ez a gyűjtemény. Már épp gyurmázásra adtam volna a fejem, mikor megtaláltam Natascha Lankes Steampunk stílusú nyakláncát. 

Innen már csak a gyöngyméretek kitalálása és a megfelelő szín kiválasztása volt hátra. A platinum kockák és a "gilded marbled turquoise" kása után, csak az arany kiegészítés megtalálása volt a feladat. Teklám nagyon sok színben volt itthon, első ötletem a kővel harmonizáló szín volt, de mikor beraktam nagyon elütött. Végül egymáshoz közeli színeket választottam, aminek az lett az eredménye, hogy a kö került a központba. :-)

Sürgősen fülit kell hozzá álmodnom!

6 megjegyzés:

  1. Ez meseszép!!! Nagyon tetszik a színvilág is!

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus, mindig rácsodálkozom, hogy tudod így eltalálni az összhangot!

    VálaszTörlés
  3. Fabulous! It's a real eye-catcher!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Engem több okból is megfogott ez a nyakék! Már nekem is nagyon régen megtetszett Natascha Lankes általad belinkelt nyakéke, de a te megoldásoddal mégjobban tetszik, nagyon egyedi. A másik ok, amiért tetszik a nyakéked, a labradorit. Imádom, ez a legkedvesebb ásvány a számomra :o) Az pedig ahogyan a nyakéket összeraktad már csak hab a tortán: gyönyörűségesen szépséges lett! Kíváncsian várom a fülidet hozzá ;o)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép!! de a szavak ehhez kevesek..nem eléggé kifejezőek, gratulálok...

    VálaszTörlés