2017. november 26., vasárnap

Szegés háromszögekkel

Évek óta szeretnék már csinálni magamnak egy hímzett nyakláncot, de eddig nem mertem nekifogni.

Azt tudtam, hogy tilákat szeretnék bele, hogy úgy nézzen ki, mintha fémlapocskákból lenne, de a geometrikus mintákkal és az egyenletes/szimetrikus hímzéssel eddig is meggyűlt a bajom még egy egyszerű medálban is.

Most erőt vettem magamon, lett is ötlet egyből, azonban hetek óta azon tanakodom, hogy mivel szegjem el, mert a csempékhez nem igazán illik a kásás szegély.

Kínomban megint a YouTube-hoz fordultam segítségért, találtam is egy videót:

  
Nagyon jónak tűnt, így egyből ki is próbáltam...és működik! 

Ugyanúgy figyelni kell az öltések távolságára mint a normál módszernél de a megzabolázhatatlan háromszögekkel is meg lehet csinálni:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése